czwartek, 29 grudnia 2011

Zapach do odkurzacza - szkoda pieniędzy.

Zarobić można prawie na wszystkim tak też zrobili producenci zapachów do odkurzaczy. Ale po co nabijać kabzy innym skoro możemy ten sam efekt uzyskać za darmo. Ładny zapach w domu możemy uzyskać darmowym i to jeszcze w naszym ulubionym zapachu sposobem. Wystarczy skropić filtr w odkurzaczu, ten który znajduje się z tyłu (którędy zostaje wydmuchane powietrze, ostatnimi czasy często filtr HEPA) ulubionym perfumem i gotowe. Podczas odkurzania po mieszkaniu rozniesie się nasz ulubiony zapach. W moim domu stosujemy próbki perfum, które można dostać za darmo w większości perfumerii. Na prawdę polecam.

3 komentarze:

  1. W sumie ja nigdy nie korzystałem z takich dodatków, ale żeby tego było mało to niestety mój odkurzacz niedawno się zepsuł. Na całe szczęście po zaniesieniu go do serwisu AGD http://serwisagd.wroclaw.pl/ tam bez najmniejszego problemu sobie z tym poradzili.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej takich rzeczy u siebie nie używam, ale całkiem niedawno miałem niebywałą okazję zlecić montaż lodówki do zabudowy. Bardzo fajnie, że firma https://serwisagd-technik.pl/montaz-lodowki-do-zabudowy-wroclaw/ zajmuje się takimi rzeczami bez problemów.

    OdpowiedzUsuń